söndag 20 januari 2013

Dag 7 Ostmuseum

Dist. 148 km Tot. 628 km Sov gott efter att ha tvättat sig i havet igår kväll. Efter ca 15 km kom jag till Allansford där det fanns ett ostmuseum. Jag kollade runt lite på alla gamla grejer, kompletterade. proviantförrådet och viktigast av allt provade deras berömda milkshake. Dagen har varit varm, la termometern i solen på skoj och den gick upp i 50 grader direkt. Solen är stark här nere, har kört med tröja på dagarna men solen tar igenom och nu har ryggen blivit röd och öm. Kom till Colac på kvällen, handlade lite mera och käkade Donken där jag kunde ladda kamerabatteriet. Tiden gick fort och det blev mörkt innan jag hittade en bra tältplats. Rille nu har jag lagt till nån mailfunktion hoppas det funkar och schysst att du hittat en mening med vintern :-) Jonas jag räknar med dig nästa gång större delen av varvet runt återstår ju att cykla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar