onsdag 30 januari 2013

Dag 15 Långa sega backar.

Dist. 123 km Tot. 1352 km Hade inget frukostsug i morse så jag packade ihop mina grejer och lämnade motellet vid 10. Frukosten blev istället i Bruthen och när jag senare kom in på väg C608 har det varit väldigt lugnt och skönt, har sett ca 4 bilar i timmen. Men det har också blivit fler och längre backar märks att man är på väg upp i bergen. Åt en Steak Sandwich till lunch i Buchan och hade sällskap med en bussförare som sett min cykel några dagar tidigare i Sale. Fick reda på att det gått magsjuka söderöver så det är väll risk att det är det jag åkt på. Men idag har det känts rätt okej så jag vill tro att jag är på bättringsväg. Hittade en hygglig tältplats vid sidan av vägen och det har inte passerat en enda bil på tre timmar så det blir nog en lugn natt. Tack mamma för gratulationen. Ja det är nått magiskt med tältet, det rymmer väldigt mycket. Men solcellen räcker bara till mobilen så jag får ju ha ett elverk med mig också. En gång belysning alltid belysning! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar