torsdag 31 januari 2013

Dag 17 Inkvarterad i gästrummet

Dist. 15 km Tot. 1480 km Kring kvart i 8 när solen började värma lite svagt på tältduken kändes det lagom att gå upp. Fortsatte nerför backarna till Jindabyne. Stannade vid första macken och slukade en liter energidryck. På cafét vid turistinfon käkade jag en ägg och bacon macka och 2 milkshakes till frukost. Har suttit och slappat mest hela dan. Efter min sena tai-lunch hittade jag en lapp på cykeln med erbjudande om sovplats. Ringde numret och blev hämtade av rutinerad touringcyklist som varit runt en hel del i världen. Fick massa tips på vägar för min fortsättning. Vi får se vilken väg jag väljer imorn.

1 kommentar:

  1. Wow du har kommit en bra bit nu! Lät kul med chokladmuseum, förmodar att man inte fick smaka här heller?
    Drömde en mardröm om en vombater, humm undrar varför? :)
    Trampa på och ta hand om dig!
    //Diana

    SvaraRadera