söndag 10 februari 2013

Dag 27 Sidney Tower och Sidney Zoo

Dist. 0 km Tot. 2180 km Efter frukost tog jag en tur upp i stans högsta byggnad Sidney Tower och kollade utsikten. Sedan har jag hängt kring Darling Harbour idag. Var på zoo och såg bla en saltvattenkrokodil, massa ormar och söta små koalor. Tog även promenaden till Sidney Fish Market och käkade en rejäl Seafood platter till lunch. Lugn eftermiddag med bokläsning. Sedan promenad hemåt i regn via Chinatown. Pad Thai till middag men portionen var lite liten så jag fick komplettera med en QP meny på donken. Nu blir det till att sova för imorn fortsätter jag cyklingen norrut. Jodå Matte tempen pendlar en del men nu har det varit varmt sista tiden. Är lite orolig för regn dock sommaren i Queensland är även regnsäsong. Hoppas det blir mycket skidor för din del. Jonas jag är lite besviken på bananasplitutbudet verkar inte vara standard på menyn här, blir desto fler milkshakes istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar