onsdag 27 februari 2013

Dag 44 Trevlig kväll på rastplatsen

Dist. 135 km Tot. 4287 km Alltid skönt när det inte regnar när man ska gå upp och så var det idag. Har ändå fått nog med regn under dan även om solen tittade fram emellanåt. Solen tog rätt bra trotts molnen så jag tror jag blivit lite bränd idag. Lunchade på en ägg och baconburgare i Marlborough. Tyvärr hade dom inte mycket matvaror så jag får klara mig utan Nutella imorn. Trampade vidare ett tag och hittade en rastplats där jag stannade efter att ha räknat lite på kvarvarande distans. Fick trevligt sällskap av ett australiensiskt par i husvagn. Dom bjöd på en mycket uppskattad grillmiddag. Sedan anslöt tre tyskar en en fransyska till bordet så det blev en riktig helkväll. Får se när man vaknar imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar