fredag 22 februari 2013

Dag 39 Äntligen

Dist. 65 km Tot. 3684 km Somnade till slut iaf trots skränande kareokesång som hördes i hela huset. Men sen vaknade man igen vid halv 6 när städarna drog igång dammsugaren. Det bästa med rummet var iaf att det hade balkong där jag kunde avnjuta frukosten i morgonsolen. Gav mig av och upptäckte att det var kortare än jag trodde till Hervey Bay. Cyklade längs bukten och spanade in stan och då hittade jag det som jag så länge letat efter. En restaurang som serverade känguru och inte bara det, dom hade även emu och krokodil på menyn. Lunchade lite lätt på en pastasallad. Checkade in på mitt hostel som hade pool där jag hängde på eftermiddagen. Sedan åkte spenderarbyxorna på och det blev trerätters med en outback selection (tre köttbitar en från varje djur) som varmrätt. Riktigt nöjd med maten och mätt blev jag så nu kanske det blir en film på hostelet. Ja du Ronnie du får passa dig för snart bryter jag ner dig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar